Продавець RaketaStore - Інтернет магазин техніки розвиває свій бізнес на Prom.ua 1 рік.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
25 відгуків
promo_banner
RaketaStore - Інтернет магазин техніки
+380 (99) 650-89-33
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Самовывоз
  • Нова Пошта
  • Доставка кур'єром
  • Укрпошта

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Оплата на картку Приват 5168 7573 7520 1474 Білецький Михайло ІгоровичПриват 5168 7573 7520 1474 Білецький Михайло Ігорович
  • Готівкою
  • Післяплата

Гарантія:

Гарантія:
Гарантійні умови

1. Продавець гарантує, що куплений виріб є працездатним і не містить виявлених механічних та інших пошкоджень на момент здійснення продажу. Комплектність виробів перевіряється під час купівлі.

2. Гарантія на продані вироби, за умови дотримання умов гарантії, передбачає безоплатний ремонт виробів протягом гарантійного терміну, зазначеного у нашому гарантійному талоні, або їх заміну на аналогічні за призначенням у разі неможливості ремонту (стаття 8).

3. Гарантія дійсна лише за наявності правильно та чітко заповнених документів, що підтверджують купівлю (товарний чек), та договірного гарантійного зобов'язання, підписаного Покупцем, або фірмового гарантійного талона виробника із заповненими полями та підписом покупця.

4. Покупець повинен до початку введення в експлуатацію обладнання ознайомиться з Правилами його використання та гарантійного обслуговування, що містяться в інструкціях, що додаються до обладнання, та переконатися у відсутності зовнішніх пошкоджень (стаття 3, стаття 4).

5. Продавець не забезпечує гарантійне обслуговування поставлених виробів у випадках:

- Втрати гарантійного талона, наявності в ньому записів або виправлень, зроблених не Продавцем;
- розбіжності серійних номерів комплектуючих із зазначеними у гарантійному талоні (якщо виготовлення ним комплектується, крім виробів у OEM-поставці);
- пошкодження або відсутності гарантійних стікерів продавця на виробі чи комплектуючих; наявності механічних пошкоджень (пам'ятності, відколи, глибокі подряпини, тріщини, сліди забиття, вигин або перелом контактних ніжок, кріпильних місць тощо), а також зі стертим маркуванням виробів, нерозбірливими серійними номерами;
- наявності ознак ремонту неуповноваженими особами (розтин блоків, слідів паяння, слідів механічних пошкоджень на гвинтах, порушення гарантійних пломб, заміни деталей тощо);
- наявності ушкоджень, отриманих внаслідок аварій, впливу вогню, вологи, агресивних хімічних речовин, а також внаслідок дій третіх осіб або непереборної сили;
- з ознаками горіння чи димлення вироби (прогар струмопровідних елементів, мікросхем, плати, корпусу, др.);
- наявності ушкоджень, викликаних потраплянням всередину вироби сторонніх предметів, комах тощо.;
- несправності, що виникла внаслідок використання неоригінальних витратних матеріалів;
- виходу виробу з ладу з вини покупця

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner